Alla inlägg under februari 2010

Av Bree Roman - 27 februari 2010 23:46

Jag har varit väldigt inte aktiv här, det är för att jag aldrig orkar sitta vid datorn längre, och för att jag är i Vänersborg väldigt ofta nu för tiden.


Gillar att haxxa Dennis dator, här är en bild på honom

  gammal tror jag, fiiiint. Idag köpte han en gitarr för 7500 :) Sen var vi på Daniel Gilbert, det sög men det var kul ändå.


possssss

Av Bree Roman - 17 februari 2010 14:31

Hmmm har inte orkat datorn på ett tag. Men jag spenderade Fredag - Måndag hos Dennis i Vänersborg. Sen var jag hemma resten av måndagen (eller var i stan en snabbis med Mikael och Johan och köpte tågbiljetter och kollade på mobiler). Igår åkte jag till Jönköping och hälsade på mormor. Vi åt mat, gick på stan och hälsade på Magnus, Aggis och Primus. Primus hade blivit stor. Jag fick ny bh, nya trosor, ny deo, ny mascara, ny eyeliner och nya skor :DDDD

Sen på tåget hem var jag lite spontan sådär och hoppade av i Herrljunga och bytte till ett tåg till Vänersborg och åkte hit och sov :) Sen skolkade Dennis från jobbet och vi har suttit och spelat hela dagen. Snart ska vi äta mat :)

Hejdåååå

Av Bree Roman - 8 februari 2010 19:03

Söp bort min mobil i lördag, tvingade med mig Dennis hem för att jag var för full och gick vilse i femton minus. Inte så jättelyckad lördag sådär. DÖÖR för jag måste ha min mobil :c bajsssss. Men kommer kanske skaffa 3 abonnemang instället, eftersom dom tre bästa personerna har det typ, hihi. Men jag har ont i magen. Ska göra jordgubbste. Försöka ringa mamma igen. poss.

Av Bree Roman - 6 februari 2010 14:22

 

Full Name:
Eric Bell

Hair:
Dark Brown
Eyes:
Green
Height:
185cm / 6′1″

Place of Origin:
Nashville, Tennessee, USA

Date of Birth:
July 18 1992

Av Bree Roman - 5 februari 2010 18:26

  

Igår klockan 18.12

  

Idag klockan 05.50

Av Bree Roman - 4 februari 2010 09:30

Hej, jag vet inte hur många av er som gillar Bit pop eller 8-bit, men jag hade tänkt lägga upp två av mina favoritlåtar just nu. Artisten är Random (William Rickman) från Stockholm.



Enjoy!

Ja

Av Bree Roman - 3 februari 2010 09:03

  

Douglas Neitzke 

   

Gen Huismans + Theo Hall

 

   

Philipp Bierbaum

Av Bree Roman - 2 februari 2010 14:04

Helgen var fin. Lördagen spenderades med en fin person i mitt rum, spelade N64 och kollade på The Ring och Balto :D

Söndagen spenderades på tåg, Alingsås och Herrljunga station. sen var jag i Vänersborg hos ovan nämnda fina person.

Nu har jag försovit mig två mornar i rad. Måste skärpa mig :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards