Alla inlägg under november 2010

Av Bree Roman - 22 november 2010 12:16

Jag är helt sjukt trött idag men tyvärr har jag valt att gå gymnasiet så jag måste sitta här och våndas. Jag vill hem och lägga mig och dö.

Hur som helst, i helgen hjälpte vi Dennis farmor att flytta och det gjorde mig jättepepp inför våran flytt. Okej, vi vet inte riktigt när det händer, eller hur vår kommande lägenhet kommer att se ut, men jag längtar så mycket. Och att slippa skolan. Slippa åka tåg hela tiden. Inte behöva sova ensam. Ja, det kommer bli hur bra som helst att alltid kunna bestämma vad som finns i kylskåpet och i skafferiet. Lite mindre kul att behöva laga mat varje dag, städa toaletten och betala räkningar. Men ändå. Vill bo med min nusse nu på en gång.

Av Bree Roman - 16 november 2010 10:05

         

Vi spenderade söndagskvällen med chips, cola och choklad och såg Scott Pilgrim vs the world och Eagle vs Shark.. wiwi.

wei

Av Bree Roman - 13 november 2010 15:00

  Nio månader har gått snabbt

Av Bree Roman - 13 november 2010 01:22

   


Sååå jag har gjort bilder av Ash Stymest, Lennart Richter och Marteinn Sindri Jónsson. Och så Dennis då, men eftersom hans bild är den enda som är liggande och han har ingen skjorta så jag måste göra en ny.

Av Bree Roman - 9 november 2010 14:51

Jag har kommit en bit på väg med mitt projektarbete, dock har jag varit olovligt lat. Har spenderat förra veckan och helgen med att vara uppe till tre-fyra och spela risk eller kolla på Chuck. Men nu har jag tagit mig i kragen och ägnade en timme åt att göra nästa bild till mitt projektarbete. Nu är två klara.


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards