Alla inlägg under december 2009

Av Bree Roman - 30 december 2009 15:45

Det har varit ett speciellt år, må jag säga. Fint, men konstigt. Vet inte själv vad jag har gjort men det märker vi snart.


Januari

  Jag var ascool oh skabbig, vägrade använda smink och borstade aldrig håret.   Hängde rätt mycket i Ödehuset

  Spelade på Musik Direkt i Tidaholm utan tröja och med "PR-KUPP" skrivet på magen. Vi gick inte vidare. I mejlet vi fick hem anmärkte de på vår "scenklädsel".

  Var askär i honom

 

Fick mitt N64 och spelade massa :D


Februari

 

Mitt liv kretsade mest runt kärleken, så här glad var jag när han hälsade på


Min kamera gick sönder, för Martin satte sig på den :(


   Mars

Vet att jag blev jättesjuk i början av Mars (alla gånger Martin åkte hem blev jag sjuk typ, jätteskumt) och jag spydde genom munnen och näsan samtidigt och alla tyckte jag var jättebrutal.

  Var på en episk spelning där jag och Bella hoppade upp på scenen. Sen kom allihop.

  Jag var snygg, fortfarande utan smink och med oborstat hår.

 

Klippte mig hos en frisör för första gången på... väldigt länge, typ två eller tre år.

 

Den episka dagen i Slottsskogen med fina tjejor :D


April

  Jag red för första gången på flera år, tillsammans med Hanna<3

  Moa hade fest, det blev naket.

  Martin var här, vi hängde i Slottsskogen

  Familjen var på Lanzarote, jag blev nergrävd i sanden. Denna bildidé som jag och 3's fick för ett tag sedan förverkligades idag!


Maj

 

Jag blev väldigt inne på techno och ville bli old-school rave med Buffalo och magtröja. Det blev aldrig så, tack och lov.

 

Drog ut en tand, hade 8 månader med Martin.


Juni

 

Var på Picknickfestivalen

  Såg Markoolio live på Liseberg :D

 

Var snygg.


Juli

 

Var i Martins sommarstuga, här sov vi, haha.

  Sen var vi på Ekerö
  Fick en lillebror, Mattias :)

Dessutom var jag på Rix 09 och träffade massa folk. Färgade håret rött!


Augusti

Jag och Martin gjorde slut, jag såg Bob Hund live och träffade Johan Palm.

  Jag oc 3's var ute i skogen och tog snygga Indiekort, hehe

  Skolan började igen, tvåan! :D

  Jag och Tone på tåget hem någon fin kväll


September

 Eftersom min kamera var (och är) sönder fick jag låna andras eller sno andras bilder, och jag tog nästan aldrig bilder på saker som hände, så nu börjar det nog bli ont om bilder.

 

Oktober

  Satte in tandställning, fikade massa och ja... Vet inte.


November

Partymånaden!

 

Halloweenfest, win!

  Fick upp ögonen för Getter!

  Fest. Varje helg blev det visst.


December

Också festmånad! Underjorden FTW Och har träffat 3's jättemycket <3

     


Dom senaste månadena har ändå varit bäst, hoppas det fortsätter :P

Av Bree Roman - 29 december 2009 15:12

Jag sitter och vill ha sommar :( Vill ha min temugg som står 1 meter bort (men typ 30cm från min fot) men jag orkar inte hämta den.

     Skulle till tandläkaren idag och gick upp nio och ville dö, sen sa karin att dom hade bytt min tid. Först blev jag arg för att jag hade gått upp men sen somnade jag om och vaknade 13.40 Inte okej :( Just nu laddar jag ner The Killers och ska sen gå till Tone. Sen ska vi till Ina och ha filmkväll, hehu.

     Någon dag ska jag dessutom göra massa grejer! Jag ska:

*sy klart min kjol

*sy klart mina skjorts

*städa mitt rum

*lägga upp ett nostalgi-inlägg med bilder från 2009.

      På nyårsafton ska jag på dunderfest på Underjorden, woho!

Hejdååååå :D

Av Bree Roman - 27 december 2009 16:57

Helgen var 2x Underjorden: 2x Fail. Missade mitt tåg båda dagarna och kom hem en timme sent, har asont i rumpan, Sexy Bitch spelades endast en gång och jag blev lämnad ensam och fick åka hem utan sällskap (om man räknar bort de aspackade killarna som satt och spydde på andra sidan mittgången).

        Och när det gäller sexy bitch, "det började oseriöst, men nu börjar det bli pinsamt seriöst". Men jag och 3's är asgangsta så det är klart vi gillar den, liksom.

        Somnade vid femtiden, vaknade två med världens ångest, buhu :(

Men jag ska gå till 3's sen när hon kommer hem.

    Buhu.

Av Bree Roman - 25 december 2009 01:29

  Ja, idag fick jag en sån här :D Så nu kan jag leva ut mina kreativa fantasier, hehe.

Nej men jag har planer på en hel del klänningar med enkla skärningar och liknande.


För övrigt fick jag lite olika tillbehör samt lite småsaker. På det hela taget en ganska lyckad jul, även om jag hatar denna förbannade högtid.


God jul, antar jag :P

Av Bree Roman - 24 december 2009 15:08

Sitter i vardagsrummet framför Kalle Anka. Konstigt nog är det inte så många som kollar av barnen, alla andra är ute i snön. För vi har ju till slut fått en vit jul. Men trots snön, granen, julmaten och Kalle Anka på tv har jag fortfarande ingen julkänsla. Kanske kommer den senare ikväll.


Och, jag bangar inte...

     


Mmmmmm.. Gillar American Apparel. God Jul allihopa

3's

Av Bree Roman - 23 december 2009 20:34

och jag hänger rätt mycket hos henne. Hon är bra den där tjejen. Eheeeee. Lite.

Lyssnar på Eminem, gahahaha.


Iallafall har jag spelar massa GameBoy idag, Warioworld. Det ägde. Och Pokémon, men det är lamt, man bara går omkring och är ful.


Hejdååååå.

Av Bree Roman - 23 december 2009 19:59

  Här kommer bilder från i fredags. Här klippte Klara och 3's mitt hår och jag ser ut att ha en mysigt lurvig rygg :)

  Sen gjorde vi oss snygga.

  Posar

  Jag och Fredrik var pälsiga och hatade varandra

  3's och Fredrik. Mycket vackra.

Av Bree Roman - 21 december 2009 16:12

Sitter hos Hanna och är hungrigggggg. Vi ska snart ner och möta Sandra. Skulle bara uppdatera lite, har inte haft tid att blogga, eftersom jag inte suttit vid datorn.

         Iallafall, fredagen spenderades hos Sofia på julmiddag , och det var trevligt :D Lördagen var ovärd, skulle till un derjorden men när vi kom dit var det inget, trots att det stod på hemsidan att det skulle vara fest. Sen skulle vi komma in någonstans men det failade så jag och Tone gick och käkade på McDonalds. Drack en liter milkshake, haha.

         Igår  var jag hos 3's och sen  var jag hos Martin. Så det var min helg. Skönt med snö, så det inte bara är kallt :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards