Direktlänk till inlägg 30 december 2009

ÅRET SOM GÅTT

Av Bree Roman - 30 december 2009 15:45

Det har varit ett speciellt år, må jag säga. Fint, men konstigt. Vet inte själv vad jag har gjort men det märker vi snart.


Januari

  Jag var ascool oh skabbig, vägrade använda smink och borstade aldrig håret.   Hängde rätt mycket i Ödehuset

  Spelade på Musik Direkt i Tidaholm utan tröja och med "PR-KUPP" skrivet på magen. Vi gick inte vidare. I mejlet vi fick hem anmärkte de på vår "scenklädsel".

  Var askär i honom

 

Fick mitt N64 och spelade massa :D


Februari

 

Mitt liv kretsade mest runt kärleken, så här glad var jag när han hälsade på


Min kamera gick sönder, för Martin satte sig på den :(


   Mars

Vet att jag blev jättesjuk i början av Mars (alla gånger Martin åkte hem blev jag sjuk typ, jätteskumt) och jag spydde genom munnen och näsan samtidigt och alla tyckte jag var jättebrutal.

  Var på en episk spelning där jag och Bella hoppade upp på scenen. Sen kom allihop.

  Jag var snygg, fortfarande utan smink och med oborstat hår.

 

Klippte mig hos en frisör för första gången på... väldigt länge, typ två eller tre år.

 

Den episka dagen i Slottsskogen med fina tjejor :D


April

  Jag red för första gången på flera år, tillsammans med Hanna<3

  Moa hade fest, det blev naket.

  Martin var här, vi hängde i Slottsskogen

  Familjen var på Lanzarote, jag blev nergrävd i sanden. Denna bildidé som jag och 3's fick för ett tag sedan förverkligades idag!


Maj

 

Jag blev väldigt inne på techno och ville bli old-school rave med Buffalo och magtröja. Det blev aldrig så, tack och lov.

 

Drog ut en tand, hade 8 månader med Martin.


Juni

 

Var på Picknickfestivalen

  Såg Markoolio live på Liseberg :D

 

Var snygg.


Juli

 

Var i Martins sommarstuga, här sov vi, haha.

  Sen var vi på Ekerö
  Fick en lillebror, Mattias :)

Dessutom var jag på Rix 09 och träffade massa folk. Färgade håret rött!


Augusti

Jag och Martin gjorde slut, jag såg Bob Hund live och träffade Johan Palm.

  Jag oc 3's var ute i skogen och tog snygga Indiekort, hehe

  Skolan började igen, tvåan! :D

  Jag och Tone på tåget hem någon fin kväll


September

 Eftersom min kamera var (och är) sönder fick jag låna andras eller sno andras bilder, och jag tog nästan aldrig bilder på saker som hände, så nu börjar det nog bli ont om bilder.

 

Oktober

  Satte in tandställning, fikade massa och ja... Vet inte.


November

Partymånaden!

 

Halloweenfest, win!

  Fick upp ögonen för Getter!

  Fest. Varje helg blev det visst.


December

Också festmånad! Underjorden FTW Och har träffat 3's jättemycket <3

     


Dom senaste månadena har ändå varit bäst, hoppas det fortsätter :P

 
 
3's

3's

3 januari 2010 01:43

fint år du :) 2010 kommer bli ett bra år för oss ;) eller vad tros?

http://meandthetree.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bree Roman - 23 juni 2011 17:10


vi var i Mellerud och hälsade på Dennis kusin Johan wihi    ...

Av Bree Roman - 21 juni 2011 15:02


Jag har ju tagit studenten, skaffat jobb och jag och Dennis har precis fått lägenhet så vi flyttar inom en månad :D     Klippte av mig håret för ett tag sen också.     ...

Av Bree Roman - 21 juni 2011 14:57

Har glömt bort bloggen lite. Men kollade upp lite fler modeller och ger er några bilder.         Ryohei Yamada     Piper Stull-Lane     Edmond Roosendaal     Charlie Westerberg   Det är alltid lika kul att se bilder på Charlie d...

Av Bree Roman - 7 februari 2011 16:32

Spotify har någon grej just nu att man får testa Spotify premium gratis i sju dagar, så jag ska passa på nu. Inte för att det gör någon direkt skillnad när man använder Spotify på datorn, men nu kan jag använda Spotify på mobilen. Halvkasst ljud och ...

Av Bree Roman - 2 februari 2011 15:09

Har ringt runt till några butiker och alla sa likadant: vi har inga lediga platser just nu och vi får in en massa cv:n varje dag. Men välkommen att lämna in ditt". Jo tack, lämna in mitt s.k. cv med en gymnasial utbildning och en anställning nedskriv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards